Online kerkdienst
Let op: dit is niet de eerstvolgende kerkdienst. Klik hier om naar de eerstvolgende dienst te gaan.

10:00Ds. L. van Rikxoort
Viering Heilig Avondmaal
Klik om te downloaden

Instructie
- Ga met de muis naar de video en klik dan op play () in het midden van de video om te starten.
- Als u dat doet voordat de dienst begint ziet u dat de tijd nog aftelt. U kunt rustig wachten totdat er beeld komt. (Ongeveer 15 minuten voor aanvang).
- Als u kort voor aanvang nog geen beeld hebt, kijk dan of u wel op play hebt geklikt.

Kerkdiensten binnenkort
zo 21 apr10:00Ds. L. van Rikxoort Er is koffie drinken na afloop van de dienst
Jeugddienst
zo 28 apr10:00Ds. J. Maasland Er is koffie drinken na afloop van de dienst