Online afscheidsdienst
Rouwdienst Albert Hoogendijk
vr 13 sep12:30 Adventskerk
Zaterdag 31 augustus is op de leeftijd van 67 jaar overleden Albert Hoogendijk. De dankdienst voor zijn leven wordt geleid door ds. Sara de Vries-Terpstra. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op de Oosterbegraafplaats. Na afloop van de begrafenis is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten tijdens een informeel samenzijn in de Adventskerk. Op woensdag 11 september is er gelegenheid om te condoleren, van 19:00-21:00 uur in de Adventskerk.

Rouwkaart
Klik om te downloaden

Instructie
- Ga met de muis naar de video en klik dan op play () in het midden van de video om te starten.
- Als u dat doet voordat de dienst begint ziet u dat de tijd nog aftelt. U kunt rustig wachten totdat er beeld komt. (Ongeveer 15 minuten voor aanvang).
- Als u kort voor aanvang nog geen beeld hebt, kijk dan of u wel op play hebt geklikt.

Kerkdiensten binnenkort
zo 22 sep09:30Ds. L. van Rikxoort Er is koffie drinken na afloop van de dienst
zo 29 sep09:30Ds. S. de Vries-Terpstra Er is koffie drinken na afloop van de dienst
zo 29 sep16:30Ds. S. de Vries-Terpstra