Online afscheidsdienst
Rouwdienst Adrianus Jan van 't Wout
di 2 mrt11:15 Adventskerk
Dinsdag 23 februari is op de leeftijd van 92 jaar overleden Adrianus Jan van 't Wout. De rouwdienst wordt geleid door ds. Leo van Rikxoort. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op de Oosterbegraafplaats.

Rouwkaart
Klik om te downloaden

Klik om te downloaden
De video staat standaard op mute (geen geluid). Klik op het luidsprekertje om geluid aan te zetten.
Klik kort voor de uitzending midden op het videobeeld als u dit symbool daar ziet staan (en herhaal dat zonodig). De stream komt pas kort voor de uitzending beschikbaar.

Instructie
- Ga met de muis naar de video en klik dan op play () in het midden van de video om te starten.
- Als u dat doet voordat de dienst begint ziet u dat de tijd nog aftelt. U kunt rustig wachten totdat er beeld komt. (Ongeveer 15 minuten voor aanvang).
- Als u kort voor aanvang nog geen beeld hebt, kijk dan of u wel op play hebt geklikt.

Kerkdiensten binnenkort
zo 21 apr10:00Ds. L. van Rikxoort Er is koffie drinken na afloop van de dienst
Jeugddienst
zo 28 apr10:00Ds. J. Maasland Er is koffie drinken na afloop van de dienst